16 Temmuz 2007

Ah ulan !

"http://farm2.static.flickr.com/1003/835817651_f076464ba3_o.jpg" grafik dosyası hatalı olduğu için gösterilemiyor.

İki hafta önce haftasonu annemi görmek için Şarköy'e gittim. Annem baban ve abim temelli olarak Şarköy'e yerleştiler ve bundan dolayı onları uzun süreli olarak göremiyorum. Aslında en güzelini yaptılar. İmkanım olsa da ben de Şarköy'e yerleşsem. İstanbul'a dönmeden önceki akşam evin balkonunda oturup çoğunlukla bunu düşündüm. İstanbul'un stresinden kurtulup kendimi Şarköy'ün huzuruna atmam gerektiğini. Sadece yazları gördüğüm bir yer olduğu için söylemiyorum, bilmiyorum içimizden biri kışında Şarköy'e gittimi? Ben gittim ve iyiki de gitmişim. Yazın nasıl gözüme bir başka gözüküyorsa Şarköy, kışın daha bi başkaydı daha bi huzurluydu, insanın bütün vaktini sahilde geçiresi geliyor (tabi donma tehlikesini atlatabilirsen :D ). Hiçbirşey yapmadan balkonda oturmak, büyük mendireğe çıkıp rüzgarın suratıma vurmasını beklemek, beyaz balinadan pembe köşke kadar sahil boyunca yürümek, soğuktan fazla etkilenince aslında soğuk bahane leziz köfteye geldim ben diyip bir köfteciye sığınmak, önünden geçtiğim mekanların bana arkadaşlarımla dostlarımla kardeşlerimle geçirdiğim güzel anlılarımı hatırlatmasını ve hayatımın geri kalanında hep böyle hissederek Şarköy'de yaşamak istiyorum.

Belki daha sonra, ama mutlaka :)